Drawings

13 Apr

Drawings.

http://www.getharvest.com/resources/invoice-template-pdf

Drawings

Igår natt så behövde jag så konstig att jaga en rätt på en formulär och komma på ett sätt som frilans översättare att fakturera för lite översättniningsarbeten så jag får betalt ör utfört arbete.
Hitta Adobe Form Center på installerad i CS6 budlen på datorn.

Sen så fucka jag upp det genom att de ej hade fakturerings formulär. googla och hitta en nice invoice form template.
Fyllde in den. men sen så fick jag sitta med den och edita denm på Adobe acrobat XI. Sen så gjorde jag en egen designad form med Fakturerings ändamål. Men det tog sin tid. Särskilt snyggt var den inte i början så jag gjorde den nya versionen lite snyggare. har en snygg solstjärna som logga numera.

Dessutom har jag kommit på att adobe forms och acrobat XI har jäkligt bra formulärer för att skapa blanketter och forms av diverse ändamål.

en bra sajt på webben är http://www.getharvest.com den sida tycker jag om.

Ok nu ska jag posta min design för formen.

Leave a Reply

